Eesti juhtiv toidu- ja mahlavalmistaja Põltsamaa Felix uuendas mahlade tootmise liini, täiustades seda uue kaasaegse korkimisseadmega.
Ligi 300 000 eurone investeering tähendab, et Põltsamaa mahlad on nüüdsest uue mugavama korgiga. Mahlapakil on kõrgem ja suurem ava, mistõttu on jooki mugavam pakist välja kallata. Kui varasemalt tuli mahlapaki avamiseks eemaldada korgi eest ka foolium, siis nüüdsest fooliumit ei ole ning avamine on üheastmeline.
„Uus korkimisseade on investeering Põltsamaa mahlade kvaliteeti. Mahlaturg on meile oluline; oleme juba kasvanud suuruselt Eesti teiseks mahlatootjaks,“ ütles Põltsamaa Felixi juht Anti Orav.
Kuigi Eesti mahlaturu maht langes mõnevõrra 2012. aastal, kasvas Põltsamaa Felixi mahlatoodete müük mullu 10%. Pai smuutisid ostsid Eesti tarbijad eelmise aastal isegi kaks korda enam ning tõusis ka 1-liitriste Põltsamaa mahlade müük. „See tulemus õigustas otsust loobuda 2-liitriste mahlapakkide mahusegmendist ja keskenduda kvaliteetsematele, 1-liitristele mahladele ning portsjonpakkidele,“ ütles Orav.
Põltsamaa Felixile kuulub 13% Eesti mahlaturust. Erinevate tarbija-uuringute andmetel hindavad tarbijad Põltsamaa mahlades head maitset, eestimaisust, naturaalsust ja tervislikkust.
Uue korgiga mahlad hakkavad kauplustesse jõudma järk-järgult. Need tunneb ära selle järgi, et kork on kõrgem ja pakendil vastav kleeps.
Põltsamaa Felix on kõige laiema toiduainete valikuga juhtiv toiduainetetootja Eestis, tootes ja turustades ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all.
Seotud lood
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.