Eesti Aiandusliidu tegevjuht Raimond Strastin kommenteeris Euroopa Komisjoni otsust anda tootjatele toodangu reklaamimiseks lisaraha, kui positiivset otsust.
„Siiani oli meede ülereguleeritud ja liigselt bürokraatlik, seetõttu pole Aiandusliit antud meedet ka kasutanud. Praegu käib meil Põllumajandusministeeriumiga arutelu võimaluste üle, mis meetme kasutamise lihtsamaks teeks, mis moodi protseduur lihtsustub ja millised võimalused juurde tekivad. Siin on riigil palju ära teha organisatsioonide abistamisel, et rohkem raha sellistest fondidest Eesti põllumajanduse kasuks „koju“ tuua,“ ütles Strastin. “Meie oleme huvitatud eelkõige kodumaise tootja toodangu esile tõstmisest ja soovime ses osas Eesti tarbijat harida ning kui võimalik, siis ka jutuks oleva fondi vahendeid kasutada kodumaisus- ja kvaliteediprogrammi „Eestis Kasvatatud“ arendamiseks. Samas ei tasu eufooriasse sattuda avaldatud numbrist – sellest tahavad kõik liikmesriigid osa saada.“
Seotud lood
Saidafarmi juht Juhan Särgava näeb asja positiivselt, eelkõige kui hea tahte avaldamise märki.
Jaan Sõrra kommenteeris Euroopa Komisjoni otsust anda tootjatele toodangu reklaamimiseks lisaraha, kui võimalust, mis põllumehi reaalselt ei aita.
Euroopa Komisjon teatas täna, et suunab 2015. aastal põllumeestele oma toodangu reklaamimiseks mõeldud 60 miljoni eurosesse fondi lisaks veel 30 miljonit eurot.
Euroopa Komisjon teatas täna, et suunab 2015. aastal põllumeestele oma toodangu reklaamimiseks mõeldud 60 miljoni eurosesse fondi lisaks veel 30 miljonit eurot.
Eesti põllumehed saavad uue ülitõhusa teravilja fungitsiidi, milles sisaldub tipptasemel Inatreq™ active toimeaine – keemia, mis põhineb looduslikult esinevatel mullabakteritel.