Maaelu Edendamise Sihtasutuse (MES) nõuandeteenistuse korraldatud tasuta e-PRIA juhendamist kasutas sel aastal rekordarv inimesi. Praeguste plaanide kohaselt võetakse järgmisest aastast pindalatoetuse taotlusi vastu vaid e-PRIAs.
- MES: rekordarv kliente kasutas e-PRIA juhendamist Foto: Postimees/Scanpix
MES nõuandeteenistus korraldas koostöös PRIA-ga iga-aastase pindalatoetuse taotlusvooru ajal tasuta e-PRIA kasutamise juhendamist, mille eesmärgiks oli suurendada e-PRIA kaudu toetust taotlevate isikute arvu ning digitaalselt esitatavate dokumentide osakaalu, kuna praeguste plaanide kohaselt soovitakse juba alates 2018. aastast pindalatoetuste taotlemisel minna üle vaid e-PRIA kaudu taotlemisele.
Juhendajateks olid 42 kogenud põllu- ja maamajanduse konsulenti ning nõuandekeskuste töötajat, kellelt sai abi erinevates küsimustes, sealhulgas kliendiks registreerimisel, põllumassiivide piiride muutmisel ja mahetootmise toetuste taotlemisel. Juhendamist pakuti kõigile pindalatoetuste taotlejatele, kes soovisid oma dokumendid esitada läbi e-PRIA.
Pindalatoetuse taotlusi laekus PRIAle kokku 15 384, neist esitati e-PRIA kaudu 14 160 ehk 92%.MES nõuandeteenistuse korraldatud tasuta e-PRIA juhendamist kasutas 3892 klienti. Võrreldes mullusega tõusis juhendatud klientide arv ligikaudu 5%.
MES nõuandeteenistuse juht Leho Verk hindas konsulentide tehtud tööd väga heaks, kuna e-PRIA kaudu esitatud taotluste osakaal aasta-aastalt kasvab ning juba kolmandat aastat korraldatud tasuta juhendamine on sellele jõudsalt kaasa aidanud.
e-PRIA tasuta juhendamise tugiteenust rahastatakse riigieelarvest. Tugiteenuse osutamist korraldab Maaeluministeeriumiga sõlmitud halduslepingu alusel Maaelu Edendamise Sihtasutus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.