• 19.05.21, 10:15

Kuidas suhelda tarbijaga pidevalt muutuvas maailmas?

AS E-Piim Tootmine juht Jaanus Murakas rääkis Piimafoorumil sellest, kuidas muutuvas maailmas tarbijaga suhelda ja milline on piimanduse tulevik töösturi silmade läbi.
Jaanus Murakas leiab, et vaja on kommunikatsiooniplaani, milles peaks ühiselt kokku leppima ja milles kõik saaksid kaasa rääkida.
  • Jaanus Murakas leiab, et vaja on kommunikatsiooniplaani, milles peaks ühiselt kokku leppima ja milles kõik saaksid kaasa rääkida. Foto: Raul Mee
„Tihti räägitakse põhitrendidest ja kõrvaltrendidest. See on paradoksaalne lugu, et teinekord on need kõrvaltrendid tarbijatele hulga olulisemad põhitrendist. Kui sa paned farmi kõrvale päikesepatareid üles, arvab tarbija, et oled keskkonnasõbralik ning tubli farmer ja sinu piima ta joob. Meile tundub see aga paradoksaalne võrreldes kogu selle murega, mis ühe farmi manageerimisega igapäevaselt käib, kuid me peame aru saama, milline on praegune kogu aeg suurenev linnastunud elanikkond. Kui linnainimesed meie tooteid ei osta, siis maainimeste tarbimisest meile ei piisa,“ ütles Jaanus Murakas.

Seotud lood

Uudised
  • 12.05.21, 13:38
Piimafoorumil räägitakse keskkonna- ja kliimasõbralikust tootmisest
Tänasel Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja (EPKK) Piimafoorumil räägivad nii Eesti kui rahvusvaheliselt tunnustatud eksperdid piimatootmise trendidest ning ressursse säästvast tootmisest.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:05
Kui suur on su ettevõtte süsiniku jalajälg? Mõõda ära!
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele