Orkla Eesti juht toidutööstuse olukorrast: mahud kukuvad ja oluliselt
Tarbijate kindlustunne on Eestis aegade madalaim ning see väljendub omakorda toidutööstuse mahtude languses, rääkis Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare.
Orkla Eesti juhatuse esimees Kaido Kaare. Foto: Raul Mee
Tarbijate kindlustundele on enim mõju avaldanud Kaare sõnul hinnatõus. Inimestel on vähem raha toidukorvi jaoks ja ühtlasi on tarbijad hakanud korrigeerima oma ostuotsuseid.
Orkla Eesti Põltsamaa kaubamärk saab sel aastal uue ilme. Uuenduskuur toimub mitmes etapis ja enamik Põltsamaa pakenditest on poelettidel vahetunud aasta lõpuks, mil kodumaine kurk, kõrvits ja kapsas on põllult purki pandud.
Orkla Põltsamaa tehases algas käesoleval aastal kõrvitsahooaeg kaks nädalat varem kui mullu. Kõrvitsasaak on tänavu hea ning kogu vajaminev kõrvitsakogus, 950 tonni, saadakse Eesti põllumeestelt.
Eesti juhtiv toiduainete ja hoidiste valmistaja Orkla Eesti Põltsamaa tehas paneb tänavu purki 4800 tonni köögivilju, millest 3500 tonni on kodumaise päritoluga.
Eesti põllumehed saavad uue ülitõhusa teravilja fungitsiidi, milles sisaldub tipptasemel Inatreq™ active toimeaine – keemia, mis põhineb looduslikult esinevatel mullabakteritel.