Vändra Leiva omanik ja juhataja Krista Assi
ütles, et Tartus toimuval ökomessil ja poes ostavad nende tooteid ennekõike
noored pered.
„Mahetooteid ostavad just noored 20aastates pered lastega, kes hoolivad tervisest ja vaatavad, mida nad söövad. Ka siia messile on tulnud palju selliseid, tore on vaadata,“ märkis Assi.
Vändra Leiva tooted on tõusu teel. „Praegu saab neid osta Selveritest, Kaubamajast ja Stockmannist. Sõlmisime just lepingu ka Rimiga, aga tooted ei ole veel sinna jõudnud. Mahekaupadest ei ole veel kuigi huvitatud Maksimarket ja Prisma. Küll loodame, et järgmisel aastal jõuab meie toodang Prismasse,“ selgitas ta, et varem kogetud eitav hoiaks mahetoodetele on kadumas.
Seotud lood
27 aasta jooksul on TOBROCO-GIANT arenenud ülemaailmseks kompaktlaadurite liidriks, pakkudes üht kõige ulatuslikumat tooteportfelli selles valdkonnas. Ettevõtte missiooniks on pakkuda intelligentseid lahendusi, mis lihtsustavad igapäevast tegevust erinevates tööstusharudes, olgu selleks siis ehitus, põllumajandus, haljastus või omavalitsused.