Marjamaa talu perenaine Rete Kalder ütles Äripäevale, et Ülemiste taluturg on nii emotsionaalselt kui ka tasuvalt kasulik ettevõtmine.
Kalderi sõnul on neil turul väga hästi läinud – tekkinud on kindel klientuur. „Positiivne on ka see, et ka teistel talunikel läheb nii hästi,“ sõnas Kalder. Naise sõnul on igal talul lausa oma fännklubi, sest hinnatakse vahetut kontakti. „See, et talunikud otse müüvad oma klientidele, sellega on kliendid hästi rahul olnud, saavad rohkem küsida, kus ja kuidas on kasvatatud,“ möönis taluperenaine.
Tema hinnangul tekitab see hea tunde, kui klientidelt tuleb positiivne tagasiside. „Siia tullakse hoopis positiivsematena, kui on mujal müügikogemused olnud,“ kiitis Kalder.
Naise sõnade kohaselt pole turul päevast päeva korraga palju rahvast ega inimmasse, kuid palju inimesi astub läbi. „Ostude sooritamine on ikkagi püsiv,“ selgitas ta.
Kalder Marjamaa talu täpseid müüginumbreid päeva lõikes ei osanud välja tuua, kuid arvas, et müüakse ca 100 kg päevas. Möödunud nädalavahetusest kiitis ta maasikafestivali, kus kõigi marjamüüjate peale kokku läks kaubaks üle 20 tonni maasikaid.
Pealinna keskel teisel Rotermanni turul on Marjamaa talu sel suvel osalemisest loobunud. „Rotermannis on teistugune klientuur,“ põhjendas naine, et seal on turistid, kes ostavad vähe ja ainult kohapeal tarbimiseks. „Aga selline koduperenaine, kes tahab sisse osta ja moosi teha, see tuleb parema meelega siia, siin on ka parkimisvõimalus mugavam,“ märkis ta.
Et klientidel ja müüjatel huvi jätkub, ütles Kalder, et Ülemiste taluturgu pikendati juuli lõpuni.
Seotud lood
Põllumajandussaadusi töötlev ja turustav ettevõte Scandagra Eesti soovib kõiki kliente ning koostööpartnereid lõppeva aasta puhul tehtu eest tänada ning kutsub huvilisi informatiivsetele talveseminaridele.