Eesti piimafarmerite toetuseks loodud Ausat Piima ostetakse keskmiselt ca 1600 liitrit päevas ning on juba tänaseks tõusnud neljandale kohale kõikide Coop kauplustes müüdavate kartongpakendis piimade hulgas.
- Ausat Piima müüdi esimeste päevadega üle 5000 liitri Foto: Meelika Sander-Sõrmus
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul on sedavõrd lühikese ajaga saavutatud tulemus uue toote puhul märkimisväärne ning rõõmustav. „Ausa Piima müügitulemused tõestavad, et piimafarmerite käekäik läheb Eesti inimestele korda ning selle nimel ollakse valmis ka omalt poolt panustama,“ ütles Vihand. Senised müügikogused on Vihandi sõnul iga päevaga suurenenud ning selle trendi jätkumisel kasvab Ausa Piima tarbimine esimese kuu lõpuks ca 50 000 liitrini.
Möödunud nädalal tuli Eestis müügile Aus Piim, mille eesmärk on koostöös tarbijatega toetada Eesti piimafarmereid täiendava 10 sendiga iga müüdud liitri pealt selleks, et farmerid ei peaks müüma toodangut alla omahinna. Aus Piim toodi turule koostöös 75 EPIKO piimafarmeri ja Farmi Piimatööstusega.
Seotud lood
Coop toob uuest nädalast üle Eesti müügile Ausa Piima, mille iga müüdud liitri pealt makstakse farmeritele täiendavalt kümme senti selleks, et Eesti piimatootjad ei peaks piima müüma alla omahinna.
Eesti põllumehed saavad uue ülitõhusa teravilja fungitsiidi, milles sisaldub tipptasemel Inatreq™ active toimeaine – keemia, mis põhineb looduslikult esinevatel mullabakteritel.