PRFoodsi juuni müügikäive oli 6,8 miljonit eurot ehk ligi 5% vähem kui aasta varem. Käibe vähenemine tuli just PRFoodsi peamistest tootegruppidest.
- PRFoods tehas Saaremaal. Foto: Irina Mägi
Grupi ühinemiseelsete ettevõtete käive kahanes aasta võrdluses 0,38 miljonit eurot, muuhulgas ühe 0,31 miljoni euro suuruse kampaania lükkumisega juulisse. Suurbritannia ettevõtete käive kahanes 0,16 miljonit eurot ning Trio Trading Ab Oy käive suurenes 0,21 miljonit eurot.
Grupi müügikäibe vähenemine tuli kuum- ja külmsuitsutatud ning kala ja kalafilee tootegruppidest, mille käive vähenes vastavalt 0,42 miljonit eurot ja 0,21 miljonit eurot. Muude kalatoodete tootegrupi käive suurenes 0,19 miljonit eurot ning muu käive 0,11 miljonit eurot.
Kala ja kalafilee tooterühma osakaal kogukäibest vähenes võrreldes eelmise aasta juunikuuga 1% ning kuum- ja külmsuitsutatud toodete osakaal 4,1%. Muude kalatoodete osakaal suurenes 3,4%. Viimane moodustab aga kontsernis ca 15% kogukäibest.
PRFoodsi aktsia on käesoleva aastaga odavnenud 15% ja kaupleb 0,52 euro tasemel.
Seotud lood
Eesti põllumehed saavad uue ülitõhusa teravilja fungitsiidi, milles sisaldub tipptasemel Inatreq™ active toimeaine – keemia, mis põhineb looduslikult esinevatel mullabakteritel.