HKScan värskendas hiljuti nii Talleggi kui ka Rakvere pakendeid – esimese puhul erineb see totaalselt senisest pakendikontseptsioonist. Tallegg on staažikas bränd, ent kuna selle sisu ehk tooted on uuenenud, siis tekkis vajadus seda värskust tänapäevasemalt ka tarbijatele kommunikeerida, rääkis ettevõtte turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus.
- Janne Laik-Lõhmus mulluse "Vabane köögiorjusest" kampaania kohta: "Meie eesmärk ei ole kindlasti tekitada ühiskonnas vastakaid diskussioone või mängida hea maitse piiril." Foto: Kadri Purje
Talleggi erikollektsiooni pakendidisaini töötas välja pakendidisaini agentuur KOOR, kelle abil loodi hooajaline erimuster. Rakvere pakendite tuuningu tegi HKScani kauaaegne agentuur Kontuur Leo Burnett. „Niisiis hoidsime seekord kahe brändi pakendikontseptsioone erinevates kätes,“ rääkis HKScan Baltikumi turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus ja lisas, et Rakvere rebrändingut ei vajanud, küll aga ühtlustasid nad brändisisest turunduskommunikatsiooni ja Rakvere ja selle alabrändid räägivad nüüd ühte lugu.
Millest tekkis vajadus Talleggi ja Rakvere toodete pakendite uuenduse järele?
Põhjus oli väga lihtne – pakend on toote visiitkaart. Selle järgi teeb tarbija oma esmaostu. Korduva ostu teeb ta juba pakendi sisu järgi ning seejuures peab pakend vastama ka sisule. Talleggi puhul võtsime pakendite uuendused ette põhjusel, et tegime suviste uudistoodete struktuuris väga suured muudatused – tõime turule täiesti uued tooted ja laiendasime tooteportfelli. Maitseprofiilid on nüüd palju lihtsamad ja värskemad. Ilmselgelt peab ka pakend muutunud sisu peegeldama, sest see on üks peamisi turunduskommunikatsioonikanaleid - ilma selleta on väga raske uut sisu tarbija teadvusesse kohale viia.
Täispikka intervjuud Janne Laik-Lõhmusega saad lugeda
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
27 aasta jooksul on TOBROCO-GIANT arenenud ülemaailmseks kompaktlaadurite liidriks, pakkudes üht kõige ulatuslikumat tooteportfelli selles valdkonnas. Ettevõtte missiooniks on pakkuda intelligentseid lahendusi, mis lihtsustavad igapäevast tegevust erinevates tööstusharudes, olgu selleks siis ehitus, põllumajandus, haljastus või omavalitsused.