Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük. Foto: Nõo Lihatööstus
Tervise Arengu Instituut (TAI) andmetel on 30% algklasside õpilastest ülemäärase kehakaaluga. TAI uuringu järgi tarbis iga teine laps igapäevaselt energiarikkaid tooteid nagu näiteks maiustused, saiakesed, magusad ja soolased näksid ning magustatud joogid.
Nõo Lihatööstus avas jaanuaris Tartu turuhoones uue kontseptsiooniga müügileti, kus pakutakse poetoodete kõrval erihinnaga mittestandartseid lihatooteid.
Kodumaine tarbija on muutunud hinnatundlikuks, nendib Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük vastuses Tööstusuudiste arvamusliidrite küsitlusele. Lähitulevikuks ennustab Kruustük lihatööstuste jätkuvat konsolideerumist, mis algas juba eelmisel aastal.
Tööjõupuudus põllumajandussektoris ja pidev vajaduste muutumine süvendab lõhet põllumehe ning tarbija vahel, mille tagajärjeks on usaldamatus ja teineteise mittemõistmine. Seetõttu on põllumajandussektoris üha olulisem pöörata teadlikumalt tähelepanu erinevatele aspektidele.