Coop on välja töötanud strateegia, mis võimaldab Eesti kohaliku värske toidu tootjaid ja tarbijaid ulatuslikult toetada.
- Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla. Foto: Coop Eesti
„Lihtsam oleks Poolast külmutatud hakkliha ja Leedust joogipiim sisse võtta, aga see oleks surmahoop meie kohalikule toidule. Coop on võtnud südameasjaks veelgi kasvatada kohaliku toidu võimalusi poodides, et seista vastu kohaliku toidutootmise hääbumisele, mis muidu reaalselt terendaks,“ ütles Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla. „Kaupmeestel on põhimõtteline valik, kas fookuses on hind, kvaliteet, kodumaisus, tootmisviis või muu, millest algab sortimendi kujundamine. Meie strateegiline siht on kohalikele tegijatele uusi võimalusi luua, Coopi ühistud peavad selleks läbirääkimisi kohalike toidutootjatega, julgustame kohalikke väiketootjaid oma kaupa meil müüma ja aitame neil suuremaks kasvada. Ka Coopi omamärgitoodetes eelistame kodumaist.“
Seotud lood
Tööjõupuudus põllumajandussektoris ja pidev vajaduste muutumine süvendab lõhet põllumehe ning tarbija vahel, mille tagajärjeks on usaldamatus ja teineteise mittemõistmine. Seetõttu on põllumajandussektoris üha olulisem pöörata teadlikumalt tähelepanu erinevatele aspektidele.