• 11.03.25, 09:43

Linas Agro uuendas brändi sisulist ja visuaalset identiteeti

Baltikumi üks suurimaid põllumajandusettevõtteid Linas Agro uuendas brändi. Märkimisväärseim muudatus on uus visuaalne identiteet, mis peegeldab pikaajalist suhet põllumeestega ja ettevõtte senist arengut.
Linas Agro uuendas brändi sisulist ja visuaalset identiteeti.
  • Linas Agro uuendas brändi sisulist ja visuaalset identiteeti. Foto: Linas Agro
"Eestis oleme sihtrühmade seas viimased viis aastat tuntud oma sinise värvi poolest ning see on jäänud inimestele meelde. Ülejäänud Baltikumi põllumajandussektoris on Linas Agro kaubamärk olnud tuttav juba enam kui 20 aastat ning meie senised värvid – sinine ja kollane – seostusid brändi nimega. Tänaseks oleme kasvanud kohalikust ettevõttest rahvusvaheliseks põllumajandusvaldkonna turuliidriks ning on loomulik, et meie kuvand seda ka väljapoole näitab. Seetõttu oli aeg muutusteks küps. Uuendatud identiteet rõhutab meie suunda jätkusuutlikkuse ja kasvu poole," kommenteeris Linas Agro Eesti tegevjuht Liina Soovere.
Linas Agro tiim.
  • Linas Agro tiim. Foto: Linas Agro
Linas Agro uus visuaalne identiteet on inspireeritud ettevõtte kolmest põhiväärtusest: usaldusväärsus, kaasav mõtteviis ja suunanäitamine. Ettevõtte uus logo kujutab omavahel seotud taimelehti, mis sümboliseerivad nelja olulist omadust: dünaamilisust (pidev areng ja uuendused), ringlevat liikumist (kogukond ja ühtsus), taimeotsasid (orgaaniline kasv ja paindlikkus) ning kuusnurga sümboolikat (harmoonia ja stabiilsus).
Uue visuaalse identiteedi ja rebrändingu viis ellu loovagentuuri NEW Agency brändistuudio Godspeed Branding. "Uus visuaalne identiteet, mille peamised värvid on roheline ja kuldne, väljendab ettevõtte ajalugu. Roheline on maa värv – põllumeeste peamine elatusallikas. Kuldne sümboliseerib vilja – põllumeeste kulda. Uue identiteedi loomine on justkui tagasipöördumine algupärase loo juurde," lisas Linas Agro Eesti turundusjuht Berit Kohv.
Uuendatud tunnuslause „Kasvame koos“ rõhutab nii ettevõtte kasvu kui ka eesmärki toetada põllumehi saagikuse ja tootlikkuse suurendamisel.
"Lähtume lihtsast põhimõttest – kasvame koos oma klientidega. Usume, et eestvedajaks olemine ei seisne ainult suurimaks saamise poole püüdlemises, vaid ka teiste inspireerimises. Seetõttu teeme igapäevaselt tööd selle nimel, et meie kliendid – nii põllumehed kui ka suured põllumajandusettevõtted – oleksid edukad ja et meie saaksime olla osa sellest edust," märkis Kohv.
Linas Agro uus visuaalne identiteet on inspireeritud ettevõtte kolmest põhiväärtusest: usaldusväärsus, kaasav mõtteviis ja suunanäitamine.
  • Linas Agro uus visuaalne identiteet on inspireeritud ettevõtte kolmest põhiväärtusest: usaldusväärsus, kaasav mõtteviis ja suunanäitamine. Foto: Linas Agro
TASUB TEADA
Linas Agro on üks Baltikumi suurimaid põllumajandusettevõtteid, hallates 13 ettevõtet Leedus, Lätis ja Eestis ning tagades kogu tarneahela alates seemnete müügist kuni viljakäitlemiseni. Ettevõte kuulub Akola gruppi, mille koosseisu Eestis kuulub ka Dotnuva Baltic, pakkudes põllumajandussektorile terviklikke lahendusi. Dotnuva Baltic on Eesti turul alates 2010. aastast ja Linas Agro 2020. aastast.
Linas Agro väärtused:
  • USALDUSVÄÄRNE - Oleme usaldusväärsed – nagu põlispuu, mis on sügavale maasse juurdunud. Seisame kindlalt iga väljakutse ees.
  • KAASAV - Kõike, mida teeme, teeme koos. Me ei karda võtta vastutust enda ja teiste eest.
  • SUUNANÄITAJA - Me kujundame tulevikku. Meie mõtetest sünnivad uued ideed.
  • Uus bränd tugevdab veelgi meie põhiväärtusi ja kinnitab meie sõnumit: "Kasvame koos".

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele