Kõrgete klienditeenindusstandardite tagamiseks ja turul kvaliteetse teenuse pakkumiseks liitus Dotnuva Baltic 2016. aastal Case IH rahvusvahelise kvaliteedistandartiga „Red Excellence“ mis ühendab Euroopas Case IH kaubamärki esindavaid ettevõtteid. 2020 aastal saavutasid Dotnuva Baltic esindused tulemuseks kõrge „Professional Representative“ taseme.
Igal aastal hinnatakse kõiki Dotnuva Baltic esindusi (Leedus, Lätis ja Eestis) ning organisatsioonilisi protsesse. Kontrollitakse ja hinnatakse tootejuhtimist, müügimeeskonna tööd, teenuste kvaliteeti, spetsialistide koolituste läbimist, teenindusvahendeid, turundustegevust, Case IH kaubamärgi mainet ja reklaami, esindushoonete vastavust nõuetele ja klienditeeninduse põhimõtteid.
„Võime olla uhked, et osaleme programmis võrdsete professionaalidena. Lähtume rahvusvaheliste ekspertide kogemustest ja meil on võimalus oma protsessides innovaatilisi lahendusi rakendada. Ühtlasi on see programm oluline motivatsioon meie meeskonna igapäevatöös, sest iga saavutus või rakendatud uuendus aitab meid kõrgemale tasemele,“ ütleb Case IH tootejuht Mart Kiisküla.
Red Excellence programm ühendab Euroopas Case IH kaubamärki esindavaid ettevõtteid. Red Excellence põhineb rahvusvahelisel taval, mis tagab ühtlaselt kõrgete teenindusstandardite rakendamise toote tasandil, samuti müügi, teeninduse ja turunduse valdkonnas. Rahvusvahelise kvaliteedivõrgu peamine eesmärk on tagada klienditeeninduse maksimaalselt professionaalne tase igas Case IH esinduses.
„Usume, et ka meie kliendid tunnetavad kasvavat taset ja professionaalsust. Põllumajanduses on oluline teenuste kiirus, kvaliteet ning asjaajamiste selgus ja lihtsus. Seda võimaldavad saavutada korralikult läbi mõeldud protsessid. Meil on hea meel, et meie esindustele üle Eesti ja Baltikumi on antud nii kõrge hinnang. See on märkimisväärne samm, mis võimaldab saavutada edu ja viia meid lähemale eesmärgile – olla nr.1 põllumajandusettevõtte partner Balti riikides,“ ütleb Kiisküla.
Eesti, Leedu ja Läti kuuluvad Euroopas asuva, ligi 400 Case IH esinduse hulka, kes osalevad igal aastal Red Excellence programmis. Case IH eesmärk on saavutada Euroopas 100% „Certified Representative“, 50% „Professional Representative“ ning 5% „Master level“. Esimene taseme ehk „Certified Representative“ staatus tähendab, et vastatakse Case IH kaubamärgi põhilistele kvaliteedinõuetele, nii müügi, turunduse, maine kui ka teeninduse valdkonnas. Teenuse hindamine näitab, et organisatsiooni pädevad töötajad osutavad kliendile müügijärgset teenindust, neil on piisavalt tööriistu ja seadmeid ning teenindusruumid vastavad vajalikele tehnilistele nõuetele. Teisel tasemel ehk „Professional Representative“ on kvalitatiivsed parameetrid keskmisest kõrgemad. See tagab väga hea klienditeeninduse nii müügiprotsessi ajal kui ka pärast seda. Selline esindus on võimeline pakkuma kliendile professionaalseid teenuseid. Kolmas tase ehk „Master level“ demonstreerib kõrgeimaid saavutusi, pakkudes kliendile erakordselt kvaliteetset teenust. Selline esindaja pakub turul uuendusi, kujundab tulevikus kliendi suhtumist Case IH kaubamärki ning katsetab esimesena uusi süsteeme ja tehnoloogiaid, mis aitavad brändi täiustada ja arendada.
„Hea meel on tõdeda, et mõnes esinduses saavutati isegi „Master level“ tase. See näitab, et ettevõte on õigel teel professionaalsuse poole ning suudame edukat koordineerida programmi rakendamist kõigis kolmes Balti riigis.“ Ütleb Kiisküla ja loodab, et professionaalne ning pidevalt arenev meeskond tagab klientidele järjepideva, võrdse, professionaalse ja kõrge kvaliteediga teenuse.
Seotud lood
Põllumajandusturu ebastabiilne majanduslik olukord nagu muutlikud väetise- ja teraviljahinnad ning kasvavad tootmiskulud on peavaluks igale põllumehele. Keeruline seis sunnib põllumehi rohkem arvutama ja investeeringutest saadavat kasu kaaluma. See olukord määrab otseselt taimekaitsevahendite üle otsustamise. Kuidas säästa, kuid samal ajal saada maksimaalset tulu?