Eesti Piimaliit tuleb välja
teavituskampaaniaga "Piimas peitub elujõud", mille eesmärgiks on laiendada
inimeste teadmisi piima ja piimatoodete kasulikest omadustest. Muu hulgas
luuakse selleks ka spetsiaalne portaal lastele - superpiim.ee.
Eesti Piimaliidu tegevjuhi Tiina Saroni sõnul tuleb inimestele järjest enam meelde tuletada piimatoodete vajalikkust igapäevases toitumises, teatas piimaliit. "Viimastel aastatel on piimatoodete osakaal eestlaste toidulaual järk-järgult küll tõusnud, kuid võrreldes meie lähinaabritega on kasvuruumi veel piisavalt," ütles Saron.
4kuulise kampaania käigus püütakse tervisliku sõnumiga jõuda nii laste kui ka täiskasvanuteni ning kõik toodetud infomaterjalid valmivad koostöös toitumisteadlastega. Kampaania raames on loodud lastele neli tegelast, kes tegutsevad populaarses noorteportaalis www.mangukoobas.ee. Lisaks luuakse lähiajal portaal www.superpiim.ee.
Saron lisas, et tervislik ja tasakaalustatud toitumine on ülioluline, eriti lastel, keda ahvatletakse igal sammul kõrgekalorilise ja häid toitumistavasid eirava rämpstoiduga. "Eesti piimatoodete valik on nii lai, et sealt leiab endale meelepärase ka kõige valivam laps või täiskasvanu," rõhutas Eesti Piimaliidu tegevjuht.
Eesti Piimaliit on mittetulundusühing, mis koondab piimanduse valdkonnas tegutsevaid ettevõtteid. Eesti Piimaliit asutati 1989. aastal.
Seotud lood
Baltic Vianco on Eesti turul kaubelnud põllumajandusloomadega 18 aastat, selle aja jooksul on sektoris palju muutunud ja muutumas. Tänu usaldusväärsetele partneritele välisturgudel ja headele klientidele kodumaal on ettevõtte juht Janek Mustmaa optimistlik, kuigi Eesti lihaveiste arv on kahe viimase aastaga kahanenud 10 000 ja lammaste arv 20 000 võrra ning üle Euroopa levib lammaste ja veiste viirushaigus sinikeel.