Alates 1. oktoobrist tõstab Valio Eesti
toorpiima tootjatele makstavaid kokkuostuhindu, samas kerkivad ka toodete
väljamüügihinnad.
Kõrgemad kokkuostuhinnad tähendavad ka mõningast hinnatõusu lõpptarbija jaoks, ent seda vaid teatud piimatoodete puhul, teatas ettevõte.
Valio Eesti direktori Kari Finska sõnul aitaks vaoshoitud hinnatõus kohaliku piimasektori seisu leevendada. "Oleme otsustanud toorpiima kokkuostuhinda alates oktoobrist tõsta, sest tänane hinnatase ei taga sektori elujõulisust. Toorpiima tootmine on tänu liiga madalale hinnatasemele juba vähenenud. Kui see pikalt jätkub, ootab meid ees olukord, kus kodumaise toorpiima pakkumine ei suuda ära teenindada piimatööstuste nõudlust," rääkis ta hinnatõusu tagamaadest.
Kokkuostuhindade tõstmisega seoses tõstab ettevõte ka oma toodete väljamüügihindu. Muudatused toodete lõpphindades jäävad siiski võrdlemisi väikesteks. Samuti puudutab hinnatõus eelkõige kilepiima ja koort. "Meie eesmärk on hoida Valio Eesti piimatoodete hinnad taskukohastena," kinnitas Finska.
Selle aasta üheksa kuu jooksul on Valio Eesti tasunud toorpiima eest Eesti keskmisest ligi 3% kallimat hinda.
Seotud lood
27 aasta jooksul on TOBROCO-GIANT arenenud ülemaailmseks kompaktlaadurite liidriks, pakkudes üht kõige ulatuslikumat tooteportfelli selles valdkonnas. Ettevõtte missiooniks on pakkuda intelligentseid lahendusi, mis lihtsustavad igapäevast tegevust erinevates tööstusharudes, olgu selleks siis ehitus, põllumajandus, haljastus või omavalitsused.