• 30.10.14, 09:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbija rahuolu sõltub tööstuse ja kaubanduse koostööst

Homme, 31. oktoobril korraldab Toiduliit koostöös Kaupmeeste Liiduga konverentsi „Koostöö või võimuvõitlus?“, mille eesmärgiks on ühiselt arutleda, kuidas tulevikus tarbijate ootustele paremini vastata, et nii tööstused, kaubandus, kui ka tarbija rahul oleksid.
„Nii toidutootjate kui ka kaupmeeste eesmärk on ühine – pakkuda tarbijale võimalikult mitmekesist, maitsvat ning taskukohast tootevalikut,“ ütles Toiduliidu juhataja Sirje Potisepp. „Tarbija valib poes sellise toote, mis on talle juba tuttav või pakub mingil põhjusel huvi ning on taskukohane. See tähendab, et toote müük sõltub esmajoones turundusest ja hinnakujundusest. Seetõttu peaksime ühiselt mõtlema, kuidas koostöös kaupmeestega tarbijale parimat pakkuda.“
Kaupmeeste Liidu tegevjuhi Marika Merilai sõnul on konkurents kaubanduses väga tihe, mis seab ka koostööle väga ranged tingimused. „Tarbija ei aktsepteeri puudujääke toodete, teeninduse ega ostukeskkonna osas. Siin on kaubandusel väga vastutusrikas roll, kuid võimekus parimat pakkuda algab kõik ikkagi koostööst juba tarneahela algetapis.“
Konverentsil on kavas käsitleda kaubanduse ja tootjate omavahelisi suhteid Euroopa Liidu tasandil ning tuua näiteid lähiturgudelt. Tarbijakaitseameti esindaja räägib kui palju ebaausaid kauplemisvõtteid turul tegelikult kasutatakse ning millega peab seadusest tulenevalt arvestama.
Päeva teine pool keskendub tarbija ootustele. Oma kogemustest räägivad nii Rimi kui ka Selveri kaubandusketi esindajad. Lisaks selgitab uuringufirma Nielsen jaekettide klienditeenindusjuht, millised on sortimendi kujundamise ja paigutamise põhimõtteid kauplustes.
Täpsem info konverentsi kohta www.toiduliit.ee.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 16:53
Baltic Vianco juht: kui sinikeel siia ei jõua, on oodata Eesti veiseliha nõudluse tõusu
Baltic Vianco on Eesti turul kaubelnud põllumajandusloomadega 18 aastat, selle aja jooksul on sektoris palju muutunud ja muutumas. Tänu usaldusväärsetele partneritele välisturgudel ja headele klientidele kodumaal on ettevõtte juht Janek Mustmaa optimistlik, kuigi Eesti lihaveiste arv on kahe viimase aastaga kahanenud 10 000 ja lammaste arv 20 000 võrra ning üle Euroopa levib lammaste ja veiste viirushaigus sinikeel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele