Eesti kliendid eelistavad osta järjest enam kodumaal kasvanud taimi, oluliselt rohkem nende eest valmis maksma aga ei olda.
Järgnevalt 3 soovitust, kuidas lillekasvataja ja -müüjana edu saavutada:
* Kliendisuhted. Kuula ja võta arvesse kliendi soove ja vajadusi, tule talle vastu, ka hinnaüllatustes. Kliendi positiivne arvamus ja soovitus on ettevõttele parim reklaam.
* Kvaliteet. Tooda ja müü kvaliteetset toodet.
* Koostöö. Suhtle teiste tootjatega ausalt, kuula nende mõtteid ja jaga tagasisidet.
Allikas: Rikets Tootmine OÜ müügijuht Getriin Hermlin
Seotud lood
Baltic Vianco on Eesti turul kaubelnud põllumajandusloomadega 18 aastat, selle aja jooksul on sektoris palju muutunud ja muutumas. Tänu usaldusväärsetele partneritele välisturgudel ja headele klientidele kodumaal on ettevõtte juht Janek Mustmaa optimistlik, kuigi Eesti lihaveiste arv on kahe viimase aastaga kahanenud 10 000 ja lammaste arv 20 000 võrra ning üle Euroopa levib lammaste ja veiste viirushaigus sinikeel.