Ärikinnisvarasse investeeriv alternatiivne kinnisvarafond EfTEN Real Estate Fund III AS omandas sale-and-leaseback-tehinguga Hortese aianduskeskuse kinnistu Laagris. Hortes AS kuulub Livonia Partnersi portfelli. Investeeringu kogumaksumus on 3,1 miljonit eurot.
- Hortese aianduskeskuse kinnistu müüdi ära Foto: Äripäev AS
„Hortes on unikaalse ärimudeliga, tugeva turupositsiooni ning tuntud kaubamärgiga jaemüüja Tallinnas,“ ütles EfTEN Real Estate Fund III ASi fondijuht Viljar Arakas. Tema sõnul on väga hea asukoha, atraktiivse pikaajalise üürniku, kestliku üüritaseme ja sobiliku tootlusega kinnistu suurepärane investeering, mis sobib fondi portfelli ideaalselt.
Hortes on aiandus- ja kodukaupade jaemüüja ning suurim aianduskeskus Balti riikides. „Meie strateegia on keskenduda jaeärile ning selle arendamisele. Hortese kontseptsioon on end tõestanud ning me oleme valmis oma ettevõtte arengule tempot juurde lisama,“ sõnas Kristian Kalgan, Hortese tegevjuht aastast 2007.
EfTEN Real Estate Fund III AS omandas 2006. aastal ehitatud Hortese aianduskeskuse, mis asub Tallinna külje all Laagris aadressil Seljaku 4a, 4b ja 2a sale-and-leaseback-tehinguga Investeeringu kogumaksumus on 3,1 miljonit eurot ning Hortesega on sõlmitud pikaajaline üürileping. Tehinguga omandatud kinnistu kogupind on 15 598 ruutmeetrit ja hoone kogupind 3470 ruutmeetrit. Kinnistul on ka väljas asuv müügiala ning 146kohaline parkla.
Alternatiivne investeerimisfond EfTEN Real Estate Fund III AS korraldas sel kevadel fondi kolmanda avaliku aktsiaemissiooni, mille käigus kaasati 6,3 miljonit eurot. Emissiooni käigus kaasatud kapitali on fond investeerinud peale Hortese veel Selveri arendusse, mis asub samuti Laagris. Lisaks on fondil plaanis investeerida osa kaasatud kapitalist DSV Riia logistikakeskuse ümberehitusse.
Fondi varade maht on 31. märtsi 2017. aasta seisuga kokku 76,3 miljonit eurot, millest omakapital moodustab 29,9 miljonit eurot.
Seotud lood
Aasta tagasi omanimelise kaubamärgi loonud Mihkel Saar on kindel, et kui julged panna oma nime tootele, siis oled selle kvaliteedis veendunud ja nii tagad kliendile kindlustunde. Ta loodab, et aastatega kujuneb sellest kaubamärgist sama tugev bränd, nagu on Grüne Fee kurk, mille eest tarbija on nõus vabatahtlikult rohkem maksma kui import kurgi eest.
Tööjõupuudus põllumajandussektoris ja pidev vajaduste muutumine süvendab lõhet põllumehe ning tarbija vahel, mille tagajärjeks on usaldamatus ja teineteise mittemõistmine. Seetõttu on põllumajandussektoris üha olulisem pöörata teadlikumalt tähelepanu erinevatele aspektidele.