• 08.12.20, 10:22

Koroonakriis lõi tootearenduse sassi

Eesti toidutööstuste sõnul on ootamatult alanud koroonakriis keeranud Eesti inimeste eelistused täielikult tagurpidi. Pikaajalised trendid tootearenduses, nagu väikepakendite ja mugavustoidu võidukäik, on tänavustele prognoosidele alla jäänud ja comebacki teevad perepakkides baastooted. Samas on viimased aastad toonud kaasa ka muutusi, mida ükski kriis tagasi pöörata ei suuda, arutlevad tööstuste juhid.
Pagaritööstusettevõtte Lantmännen Unibake Balti regiooni tegevjuhi Asso Lankotsi sõnul on toidutööstustes juba pikka aega olnud kõige olulisem trend tervislikkus.
  • Pagaritööstusettevõtte Lantmännen Unibake Balti regiooni tegevjuhi Asso Lankotsi sõnul on toidutööstustes juba pikka aega olnud kõige olulisem trend tervislikkus. Foto: Äripäev AS
Fookus number üks: tervisetooted

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 16:53
Baltic Vianco juht: kui sinikeel siia ei jõua, on oodata Eesti veiseliha nõudluse tõusu
Baltic Vianco on Eesti turul kaubelnud põllumajandusloomadega 18 aastat, selle aja jooksul on sektoris palju muutunud ja muutumas. Tänu usaldusväärsetele partneritele välisturgudel ja headele klientidele kodumaal on ettevõtte juht Janek Mustmaa optimistlik, kuigi Eesti lihaveiste arv on kahe viimase aastaga kahanenud 10 000 ja lammaste arv 20 000 võrra ning üle Euroopa levib lammaste ja veiste viirushaigus sinikeel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele