Sel talvel ja pühadeperioodil eelistavad Eesti inimesed lihatoodetes pigem klassikalisi ning puhtaid maitseid. Samuti on verivorsti ja süldi müük juba sügisest saati olnud enneolematult kõrge.
„Klassikalise maitsega tooteid ei osteta vaid ühekordseks proovimiseks, vaid pidevalt söömiseks,“ ütles Nõo Lihatööstuse peatehnoloog Anne Värä, kes pälvis Toiduliidult tänavu Südamega Tegija tiitli.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Baltic Vianco on Eesti turul kaubelnud põllumajandusloomadega 18 aastat, selle aja jooksul on sektoris palju muutunud ja muutumas. Tänu usaldusväärsetele partneritele välisturgudel ja headele klientidele kodumaal on ettevõtte juht Janek Mustmaa optimistlik, kuigi Eesti lihaveiste arv on kahe viimase aastaga kahanenud 10 000 ja lammaste arv 20 000 võrra ning üle Euroopa levib lammaste ja veiste viirushaigus sinikeel.