Orkla Grupi hiljutise jätkusuutlikkuse uuringu kohaselt leiab kaks kolmandikku Eesti inimestest, et vegani ja taimse toidu valik poelettidel pole piisav ega lihtsasti leitav. Taimsetest alternatiividest tunnevad Eesti inimesed puudust ka väljas söömas käies.
- Orkla Eesti, mille alla kuuluvad eestlastele tuntud brändid nagu Kalev, Põltsamaa, Pai Smuuti ja Naturli, 2021. aasta toodangust moodustas vegetaarne toit 93% käibest. Foto: Orkla Eesti
Uuring viidi läbi Skandinaavias ja Balti riikides: Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Taanis ja Norras. Uuringu järgi on kaubanduses ja toidukohtades pakutava taimse toidu valikuga enim rahul soomlased.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Baltic Vianco on Eesti turul kaubelnud põllumajandusloomadega 18 aastat, selle aja jooksul on sektoris palju muutunud ja muutumas. Tänu usaldusväärsetele partneritele välisturgudel ja headele klientidele kodumaal on ettevõtte juht Janek Mustmaa optimistlik, kuigi Eesti lihaveiste arv on kahe viimase aastaga kahanenud 10 000 ja lammaste arv 20 000 võrra ning üle Euroopa levib lammaste ja veiste viirushaigus sinikeel.