Eelmisel aastal Eestis esimesed kauplused avanud Lidl Eesti suurendab järjepidevalt kodumaiste toodete osakaalu kauplustes ja tänase seisuga on igapäevaselt saadaval ligi 20 Eestis valminud piimatoodet, millest 9 on lettidel Lidli kaubamärgi Pilos all ning ülejäänusid ehib tootjate enda logo.

- Lidl laiendab koostööd Eesti piimatootjatega. Foto: Andras Kralla
"Kuigi Lidli loodud Pilose piimatoodete kaubamärk on rahvusvaheline ja hästi tuntud üle kogu Euroopa, tagab just koostöö kohalike tootjatega, et igas riigis on Pilose piimatoodetel ka ehe kohalik maitse," selgitab Lidl Eesti ostuvaldkonna eest vastutav juhatuse liige Nikola Balaban. „Eestimaistest Pilose piimatoodetest on nii eelmisel kui sel aastal absoluutne võitja ning müügihitt 2,5% Pilose piim, mis on olnud ja on kindlasti ka edaspidi Eesti tarbija toidulaual aukohal,“ rõhutab ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Moddus Start on teraviljadel ning kõrrelistel heintaimedel varaseks kasutamiseks mõeldud kasvuregulaator. Selle kasutamise eesmärk on suurema ja tugevama juuremassi saavutamine, ühtlasem võrsumine, rohkem produktiivvõrseid ja tugevam kõrre alumine osa, mis kõik kokku tähendab suuremat saaki ja kindlust, et saak põllult edukalt ka koristatud saab. Moddus 250 EC kasutamise eesmärk on kõrre lühendamine ja tugevdamine ning parem fotosüntees. Tooted sobivad väga hästi järjestikku kasutamiseks. Kuna kevade tulekuga uuritakse just enim Moddus Stardi kasutamise kohta, käsitleme seda toodet põhjalikumalt.