• 18.10.24, 08:15

Tere kohukeste müük on kasvanud 30%

Juba 28 aastat eestlaste südameid hellitanud legendaarne Tere kassipildiga Kohuke on viimase kahe aasta jooksul oma müüki kasvatanud 30%, kusjuures aastas toodetakse ja müüakse neid enam kui 20 miljonit tükki.
Tere kohukeste müük on kasvanud 30%.
  • Tere kohukeste müük on kasvanud 30%. Foto: Tere AS
Müügikasvule ühte kindlat tegevust omistada ei saa. “2022 asendasime kõikidel Kohukestel kakaoglasuuri eheda Belgia šokolaadiga. Lisaks parematele maitseomadustele on see palmiõli vaba,” selgitab Tere piimatööstuse turundusjuht Helen Ojamäe, kuidas lisaks aastatepikkusele traditsioonile on müügitõus saavutatud.

Seotud lood

Uudised
  • 05.08.24, 12:15
Ülo Kivine: maksutõusud võivad tulemuste asemel tuua tagajärjed
Käibemaksu tõstmise tulemuste asemel võime näha hoopis tagajärgi ja maksumuudatustel puudub ka mõjuanalüüs, ütleb Nordic Milki juhatuse esimees Ülo Kivine.
Uudised
  • 15.09.23, 10:46
Tere piimatööstuse kohukesed jõudsid Saksamaa kaubandusketi lettidele
Tere piimatööstus eksportis Saksamaale ligi veerand miljonit Emma kohukest. Eriliseks tegi tehingu fakt, et tavaliselt piimatooted oma kaubamärgi all nii kaugele ei jõua, vaid eksporditakse seevastu private label tootena. Esmane kontakt tehinguks saavutati välismessil pea kaks aastat tagasi.
Saated
  • 04.05.23, 11:21
Uus pakendiseadus annab peagi tunda. Kuidas edasi?
Äripäeva raadio saade "Rohepöörde praktikud" keskendub mais kehtima hakanud uuele pakendiseadusele. Saame selgust, mida toob kaasa ühekorraplasti direktiiv ja kuidas see muude asjade hulgas avalikke üritusi mõjutab.
Uudised
  • 03.02.23, 11:52
Piimatöösturid: toimunud on ületootmine ja kui enne oli kõigest puudu, siis nüüd on kõike üle
Eksporti minevate piimatoodete ja toorpiima kokkuostu hinna kiire langemine Euroopa ja maailma turgudel on pannud Eesti piimatootjad ja piimatööstused täbarasse olukorda.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 16:11
Ohutu ja efektiivne toidutootmine
Tööjõupuudus põllumajandussektoris ja pidev vajaduste muutumine süvendab lõhet põllumehe ning tarbija vahel, mille tagajärjeks on usaldamatus ja teineteise mittemõistmine. Seetõttu on põllumajandussektoris üha olulisem pöörata teadlikumalt tähelepanu erinevatele aspektidele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele