Juba 28 aastat eestlaste südameid hellitanud legendaarne Tere kassipildiga Kohuke on viimase kahe aasta jooksul oma müüki kasvatanud 30%, kusjuures aastas toodetakse ja müüakse neid enam kui 20 miljonit tükki.
Tere kohukeste müük on kasvanud 30%. Foto: Tere AS
Müügikasvule ühte kindlat tegevust omistada ei saa. “2022 asendasime kõikidel Kohukestel kakaoglasuuri eheda Belgia šokolaadiga. Lisaks parematele maitseomadustele on see palmiõli vaba,” selgitab Tere piimatööstuse turundusjuht Helen Ojamäe, kuidas lisaks aastatepikkusele traditsioonile on müügitõus saavutatud.
Käibemaksu tõstmise tulemuste asemel võime näha hoopis tagajärgi ja maksumuudatustel puudub ka mõjuanalüüs, ütleb Nordic Milki juhatuse esimees Ülo Kivine.
Tere piimatööstus eksportis Saksamaale ligi veerand miljonit Emma kohukest. Eriliseks tegi tehingu fakt, et tavaliselt piimatooted oma kaubamärgi all nii kaugele ei jõua, vaid eksporditakse seevastu private label tootena. Esmane kontakt tehinguks saavutati välismessil pea kaks aastat tagasi.
Äripäeva raadio saade "Rohepöörde praktikud" keskendub mais kehtima hakanud uuele pakendiseadusele. Saame selgust, mida toob kaasa ühekorraplasti direktiiv ja kuidas see muude asjade hulgas avalikke üritusi mõjutab.
Eksporti minevate piimatoodete ja toorpiima kokkuostu hinna kiire langemine Euroopa ja maailma turgudel on pannud Eesti piimatootjad ja piimatööstused täbarasse olukorda.
Tööjõupuudus põllumajandussektoris ja pidev vajaduste muutumine süvendab lõhet põllumehe ning tarbija vahel, mille tagajärjeks on usaldamatus ja teineteise mittemõistmine. Seetõttu on põllumajandussektoris üha olulisem pöörata teadlikumalt tähelepanu erinevatele aspektidele.