Tartu Turu juhataja Rene Kiis ütles, et nad on hüppelaud alustavale väikeettevõtjale, sest suurte kaubanduskettide hankelepingud on väiketootjale riskantsed ja oma poe loomine liiga kulukas.
- Tartu turuhoonet külastab iga päev 2000-3000 inimest. Foto: Maria Aleksandrovna
“Tartu turu missiooniks on luua ostuelamust ja edendada kohalikku kaubanduskultuuri, pakkuda häid talu- ja aiasaadusi ning käsitööd, harida kõiki osapooli tooraine kasutamises tervislikul toitumisel,“ ütles Tartu Turu juhataja Rene Kiis. Ta lisas, et nad toetavad ka alustavat tootjat-kauplejat ning loovad talle soodsa kauplemise keskkonna igapäevaseks suhtluseks ostjaga. „Oleme hüppelaud alustavale väikeettevõtjale ning meie eesmärgiks on olla Lõuna-Eesti väikekauplejate valik nr. 1.“
Seotud lood
Eesti põllumehed saavad uue ülitõhusa teravilja fungitsiidi, milles sisaldub tipptasemel Inatreq™ active toimeaine – keemia, mis põhineb looduslikult esinevatel mullabakteritel.