Uue pakkeliini käivitamisega lõpetas Nõo Lihatööstus ämbrite kasutamise ning võtab järk-järgult kasutusele uudsed keskkonnasõbralikumad pakendid, mille tulemusel suureneb ka toodete säilivusaeg.
Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük. Foto: Vallo Kruuser
„Keskkonna säästmise nimel paneme kõik oma lihatooted nüüd pehmesse pakendisse ja loobusime täielikult ämbrite kasutamisest. Selle sammuga vähendasime šašlõki pakendi kogust suisa 4 korda ja seeläbi ka toodete transpordile kulutatavat CO 2 heitkoguseid,“ ütles Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
Erakordselt soe maikuu kasvatas osade grilltoodete müüki mullu kevadega võrreldes viiendiku võrra. Nõo Lihatööstuse nõukogu esimehe Simmo Kruustüki sõnul suurendas eestlaste grillirõõmu ja lihatarbimist ka mõningane hinnalangus.
Nõo Lihatööstus on teinud mitmele Euroopa riigile põhjaliku võrdleva analüüsi ja võtnud suurema vaatluse alla kuus riiki. Ettevõtte eesmärk on ekspordi suurendamine 20 protsendi võrra.
Esimese toiduainetööstuse ettevõttena Eestis hakkab Nõo Lihatööstus koostöös Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudiga testima uudseid tehisintellekti- ja robootikalahendusi, mis aitavad lihatööstusel oma tootmisprotsessi optimeerida ja tõhustada toodete kvaliteedikontrolli.
Nõo Lihatööstuse tegevjuht Ragnar Loova prognoosib, et järgmisel aastal lihatoodete hinnad rohkem ei tõuse ning tulekul on uued innovaatilised tooted ja pakkelahendused.
Tööjõupuudus põllumajandussektoris ja pidev vajaduste muutumine süvendab lõhet põllumehe ning tarbija vahel, mille tagajärjeks on usaldamatus ja teineteise mittemõistmine. Seetõttu on põllumajandussektoris üha olulisem pöörata teadlikumalt tähelepanu erinevatele aspektidele.